Oyun inkişaf etdirmə vasitələrinin aparıcı təchizatçısı olan Unity, qiymət modelində kəskin dəyişiklik etməklə böyük mübahisələrə səbəb oldu. Şirkət, oyunları müəyyən gəlir və yükləmə hədlərinə çatdıqdan sonra tərtibatçılardan hər quraşdırma əsasında ödəniş etməyi planlaşdırdığını açıqladı.
Sənayenin əks reaksiyası və Tərtibatçı Narahatlıqları
Bu elan, yeni qiymət strukturunun onsuz da sıx olan mənfəət marjalarına ciddi təsir göstərə biləcəyindən qorxan, xüsusən də indie tərtibatçıları tərəfindən böyük mənfiliklə qarşılandı. Bir çoxları Unity-ni düzgün məsləhətləşmədən və ya əvvəlcədən xəbərdarlıq etmədən birtərəfli qaydada qərar qəbul etdiyinə görə tənqid etdi və tərtibatçıları potensial maliyyə risklərini qiymətləndirməkdə çətinlik çəkdi.
Buna cavab olaraq, oyun tərtibatçıları və sənaye mütəxəssisləri sosial mediaya müraciət edərək Unity-ni siyasəti geri götürməyə çağırdılar. Bəzi tərtibatçılar hətta layihələrini Unreal Engine və ya Godot kimi alternativ mühərriklərə köçürməklə hədələdilər. Qarşılıqlı reaksiya o yerə çatdı ki, Birlik rəhbərləri ölüm təhdidləri aldılar, bu da şirkətin daxili meriya iclasını ləğv etməyə və bəzi ofisləri müvəqqəti olaraq bağlamağa sövq etdi.
İşdən çıxarmalar və daxili qarışıqlıq
Unity-nin mübarizələrini birləşdirən şirkət, son bir il ərzində bir neçə dəfə işdən çıxarıldı. Ən son dalğa NPC skript alətlərinə cavabdeh olan bütün Davranış komandası da daxil olmaqla bir çox şöbəyə təsir etdi.
Unity 2023-cü ilin sonundan etibarən işçi qüvvəsini azaldır, əhəmiyyətli iş yerləri ixtisarları 2023-cü ilin noyabrında və 2024-cü ilin yanvarında baş vermiş, işçilərin 25%-i (təxminən 1800 nəfər) işdən çıxarılmışdır. Xərclərin azaldılması üzrə bu tədbirlər, Unity-nin əsas biznesinin yenidən qurulması və yenidən fokuslanması üçün daha geniş səylərin bir hissəsi idi.
Qaytarmalar və Zərərlərə Nəzarət
Şiddətli tənqidlərdən sonra Birlik yeni siyasətini aydınlaşdırmağa cəhd etdi və sonra bəzi dəyişiklikləri geri götürdü. Bununla belə, bir çox tərtibatçı şübhə ilə yanaşır, Unity-nin qanuni quraşdırmaları saxta və ya azad edilmiş yükləmələrdən fərqləndirərkən necə izləməyi planlaşdırdığını sual edirdi.
İlkin elandan düz bir il sonra Unity mübahisəli iş vaxtı haqqını tamamilə ləğv etdi və ənənəvi oturacaq başına abunə modelinə qayıtdı. Unity-nin CEO-su Matt Bromberg qərarın oyun inkişaf etdirmə ictimaiyyəti ilə geniş müzakirələrdən sonra gəldiyini söylədi.
Birlik 6 və Güvəni Yenidən Yaratma Səyləri
Tərtibatçıların etibarını bərpa etmək səylərinin bir hissəsi olaraq, Unity o vaxtdan Unity 6-nı istifadəyə verib, təkmilləşdirilmiş funksiyalar, təkmilləşdirilmiş mobil veb inkişaf alətləri və uzunmüddətli sabitlik vəd edir. Şirkət həmçinin keçmiş Xbox sözçüsü, “Major Nelson” kimi tanınan Larry Hryb-i oyun tərtibatçıları ilə münasibətləri bərpa etmək üçün İcma Direktoru kimi işə götürdü.
Qiymətləndirmə modeli ilə bağlı mübahisələr səngisə də, Unity-nin reputasiyası hələ də ləkələnmişdir və şirkət oyun inkişaf etdirmə sənayesində etibarı bərpa etmək üçün davamlı problemlərlə üzləşir.