İyunun 3-də keçirilən illik reklamçılar sammitində TikTok platformada reklamı daha məqsədyönlü və məlumatlara əsaslanan etmək üçün hazırlanmış geniş çeşiddə yeni alətlər təqdim etdi. Bu yeni xüsusiyyətlərə süni intellektlə dəstəklənən anlayışlar və brendlərin yaradıcılarla əməkdaşlıq etməsi üçün təkmilləşdirilmiş üsullar daxildir ki, bu da daha fərdiləşdirilmiş və trendə cavab verən reklam məzmununa böyük təkan verir.
Möhtəşəm vasitələrdən biri olan Insight Spotlight brendlərə hədəf auditoriyalarının TikTok-dan necə istifadə etdiyinə dərindən nəzər salmağı təklif edir. O, süni intellektlə yaradılan reklam təklifləri və istifadəçi demoqrafikası və sənaye tərəfindən süzülə bilən analitiklər təqdim edir. Məsələn, sistem ingilisdilli qadınları hədəfləyən brendə daha yaxşı çıxış üçün təklif olunan açar sözlə tamamlanmış “hormonal sağlamlıq” ətrafında mərkəzləşdirilmiş məzmun yaratmağı tövsiyə edə bilər. Insight Spotlight həmçinin istifadəçilərin tez-tez hansı məzmun növləri ilə məşğul olduqlarını təhlil edərək yaranan tendensiyaları izləyə bilər.
TikTok-un cəlbediciliyi çoxdan onun gözlənilməz, viral təbiətindən irəli gəlir – hər kəs və ya hər hansı bir şey birdən-birə kütləvi diqqət qazana bilər. İndiyə qədər brendlər tendensiyalara hoppanaraq, populyar formatları təqlid edərək və müvafiq təsir göstərənlərlə tərəfdaşlıq edərək bu dalğaya minməyə çalışıblar. Bununla belə, bu yeni alətlərlə TikTok reklamçılara insanların artıq baxdıqları, axtardıqları və paylaşdıqları məzmuna əsaslanaraq məzmunu hədəfə alaraq əyridən irəli getmək imkanı verir.
Əslində, TikTok indi brendlərə öz SEO versiyasını təklif edir. Məqsəd: platformanı təbii olaraq istifadəçi maraqlarına və davranışlarına uyğun gələn məzmunla doldurun. Şirkətin məlumatına görə, hər dörd istifadəçidən biri proqramı açdıqdan sonra 30 saniyə ərzində axtarışa başlayır və brendlər də indi birbaşa axtarış nəticələrinə reklam yerləşdirə bilirlər.
Content Suite adlanan başqa bir əlavə təsir edən məzmunun əldə edilməsi prosesini asanlaşdırır. Bu alət, reklamçılara TikTok platformasında reklam kimi istifadə etmək üçün onları nəzərdən keçirməyə, seçməyə və icazə tələb etməyə imkan verən, brendi qeyd edən istifadəçi tərəfindən yaradılan videoları tərtib edir. Əvvəllər brendlər bu cür videoların yerini əl ilə tapmalı və mesajlar və ya şərhlər vasitəsilə icazələri müzakirə etməli idilər. İndi bu, üzvi məzmunu marketinq materialına çevirmək üçün bir pəncərədir.